Trädgårdsdörrar!!

Hej på er!!
Till helgen är det Hem och Trädgårdsmässa som gäller, i stort sett är det bara lite målar jobb kvar och allt annat förresten....   Nu tog  jag mig tid till att leta inspiration till min trädgård.
I Maj månad kör jag Inspirationskväll/Trädgård för den trädgårdsintresserade... Så det gäller ju att hitta på en  hel drös med kungliga lösningar udda idéer och vackra ting i trädgården..Här hittade jag lite roliga bilder på dörrar i trädgården, ...Det kanske kan vara något.?




Den här hängsoffan är ju fantastisk...
Förra mässan så odlade jag potatis och ärtor i gummistövlar, det här var ju oxå riktigt charmigt...


Ni som vill veta mer om Inspirationskväll/trädgård för gärna ringa mig på 070-2439109 eller maila på info@petrahallberg.se.
Önskar alla en skön onsdag.
Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar