Inspirationkväll/trädgård


I maj månad öppnar jag upp portarna för mer inspirations kvällar nu med temat trädgård.
Det kommer  även att finnas några tillfällen i juni och september.
Kvällen börjar med en sommrig  soppa och hembakat bröd som serveras i mitt uterum och efter det blir det kaffe och kaka.


  • Jag kommer att visa nytänkande och kreativa lösningar på sommarblommsplanteringar med udda/unika växter som jag själv har odlat upp i från frö. Så låt dej inspireras och sätt fingrarna i jorden.
  • Jag kommer ge tips och råd om krydd/örtodling, det kommer att finnas ett stort utbud av örter till försäljning och självklart kan du göra en  plantering  av just av dina favoriter. Till detta kan man göra  örtstavar i rostig plåt.
  • Mina rostiga krukor kommer att finnas till försäljning.
  • Det kommer även finnas möjlighet att göra dörrkransar av olika slag, vackra vindspel av rostig plåt och kristaller.




Det blir en helkväll med tjej-gänget kollegorna eller någon annan du vill dela denna trädgårdsspäckade sommarkväll med.
 Priset är  250 kr/per person. Material och växter tillkommer.
Jag tar max 10 personer och minimum 7 st. Kvällen börjar kl 18.00 och håller på till ca 22.00.
Välkommen till mig och låt dina gröna fingrar bli kreativa..

Telefon: 070-2439109

Kram Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar