Ibland måste man bara drömma sig bort......

God dag!!

Ibland måste man bara drömma sig bort, just nu är jag i det läget vill inta att verkligheten skall bli verklig.
Att titta och leta inspiration på nätet gör jag ofta och det är lätt att man tappar tråden och bara försvinner sig in och hittar andra  saker.. här hittade jag massa fina bilder på hus och inredning. Någon gång kommer jag säkerligen få användning av dessa. Dröm dig bort! det gör jag.


 Sten, trä och naturnära färger är det bästa. Harmoni och värme infinner sig. Lite roliga former till detta så har man det perfekta hemmet.



 Underbart...........


 Detta går ju tyvärr inte i Sverige.


Sååå vackert hus.




Jag blir i alla fall sjukt sugen på att bygga ett nytt hus............hm.....kanske skall visa dessa bilder för min sambo.
Ha en skön Kväll! jag kör hårt med mina vinterkvällar.
Stor Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar