Höstens trender...

Koppar, ugglan och harliken rutan...
Tre trender i höst.
Hej på er förresten!
Dessa tre ting är för mig höstens måste. Ugglan har jag redan i min hylla,
fyndade i våras på en loppis och  hittade då världens sötaste "uggla-lampa".

 Koppar finns lite överallt i mitt hem, för en som älskar det varma tonerna så har koppar infunnit sig både i lampor, stolar och andra detaljer.  Det är ju såå fint.

Harliken-rutan är något som jag gillar skarp, häromdagen fick mina små töser varsina leggings i detta fina mönster.. Jag har där emot  inget av detta  i  mitt hem.
Som tur är byggs det nu en lekstuga... Så ett golv eller vägg får bli Harlikenrutigt..



Denna söta uggla vill jag ha..........


Jaa , det här var säkert inget nytt för er,. Denna trend har varit ett tag men håller fortfarande i sig höst, och jag gillar det skarpt.
Kram Petra

1 kommentar:

  1. Hej Petra! Det är kul att följa din blogg och ha lite koll på vad du gör just nu. Angående koppar så har jag en hel låda med kopparsaker, kanske dags att ta fram dem nu då :-) Ha det gott och hälsa tjejerna från mig!

    SvaraRadera