En trädgård du sent kommer att glömma....


Hej!! det här vackra bilderna hittade jag på en Amrikansk hemsida, Thuilot Associates heter
trädgårdsarkitekt firman. I pergola växer det ett blåregn, det planterad jag själv ett förra våren vid sidan om mitt uterum. Det blev dock inga blommor, så i år hoppas jag att det blir så här vackert...Visst är det snyggt när man blandar bruna matreal med grå...



 
Den här "kanten"som är gjord av järn. Vill man ju bara ha..........Japp, det får bli så. Framsidan på vår trädgården skall fixas ordentligt i vår, min inspiration skall jag till viss del hämta i från dessa bilder.




Murar, är något som får mitt hjärta att slå lite snabbare...Läckert.. Nu vill jag ha vår. Jag hoppas att ni oxå fått lite inspiration av dessa vackra bilder. 
 kram Petra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar