Hem och Trädgårdsmässa

Hej på er!!
Vilken fantastisk helg det har varit, våren har kommit. Och Entrén på Hem och Trädgårdsmässan blev väl hyllad. Jag känner mig både glad och stolt Jag  vill tacka alla  som var där, och hälsa alla nya kunder välkomna. Så här såg det ut i entrén. Köksland var temat.



 Det växte både sparris, purojulök och andra grönsaker på Åhaga denna helg. Visst blir man sugen på att inskaffa sig ett eget trädgårsland. Ärtor och potatis har jag haft i källaren på odling ända sedan jul.


 De här vackra örtstavar kan man beställa hos mig. Det är Stina Berg som har textat. Rosmarin, timjan, oregano och lavendel finns.





 De här gamla stövlarna fick mycket uppmärksamhet. Jag har odlat ärtor i dom.
 Jag vill passa på att tacka Ann-louise Håkansson för att jag fick förtroendet att skapa denna entré. Och tack för allt lånat rekvisita. 

kram Petra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar