Ett ärofyllt projekt!


Hej!!
Jag hoppas att påsken har varit bra?
Ägg och vårstädning i trädgården med vänner omkring. Susade min helg snabbt förbi. Jag har även letat inspiration till mitt nya trädgårdsprojekt på Villa Strömsfors  www.villastromsfors.se
Att få äran och förtroendet att återbygga denna trädgård känns underbart.
Det är en disponent villa i jugendstil, som ligger i Strömsfors mellan Svenljunga och Tranemo.
Att få förvandla, åter skapa trädgården i harmoni till Husets tidsepok med mina  nya idéer blir ett drömprojekt!

Formklippt är en självklarhet, och att förvalta den vackra bokskogen väl, är ett måste.
Att finna den röda tråden genom hela trädgården, att få det vilda i samspel med det formklippta blir en utmaning.









En storslagen trädgård lovar jag att det blir och med tiden kommer jag att ge bilder från projektet.
Kram/ Petra 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar