Bröllop


Hej alla bloggare!!

Det känns faktiskt skönt att börja arbeta efter semestern, i dag har jag mitt första uppdrag.
Det är ett Norskt par som skall gifta sig i lagerhuset på trädgårdsföreningen i Göteborg, och de absolut en av dom vackraste lokaler som finns... Skulle själv kunna tänka mig ett giftemål där......
Där arbetade jag förr om åren, och har fortfarande en god kontakt.


  Jag använder mig av en Ros som heter "Ocen Song" den är syren lila och passar perfekt till oreganon som blommar nu...Bordsdekorationerna är "olika örter" i sin enkelhet. Lagerträd, organo, timjan och rosmarin. som placeras ut på borden i slitna teracottakrukor.. Passar perfekt  i den lokal som bröllopet skall vara i..





I brudbuketten har jag även linblomma, kvistrosor, murgröna, klematis rankor och organo. Ock lite annat skönt grönt...Formen är en klassiskt droppformad som är gjord i en speciell oasis-hållare... Handtaget är klätt i vackra band och pärlor.




Tiden springer iväg, det är dags att leverera...

Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar