Tjej-kväll!!

Hej på er!!
 I  går kväll hade jag besök av ett glatt gäng tjejer, de kallar sig Flora. Och deras gemensamma intresse är trädgård, växter, inredning och lite av varje som gör livet gott.
Vi började med en liten rundtur i min trädgård, det blev bra trots det ihållande regnet. Sedan var det dags för en lättare middag i mitt uterum där öppna spisen värmde..
Efter det begav sig tjejerna till vår verkstad  med spänning. Det var äntligen dags för kreativt "plåtslageri"....

De här gänget hade bestämt att göra 2 krukor, och några örtstavar var.
 Så det var bara att köra på. energin sprutade i verkstaden..


Anna var väldigt flitig...



Så här snygga blev tjejernas örtstavar. De finns även möjlighet att göra "välkommen" skyltar.. Eller, ja har du några andra önskemål ideer av vad kan göras...


 Lite svett, våld och många skratt så blev dessa krukor gjorda. Alla gjorde ett bra jobb som plåtslagare.


Är du och dina kompisar eller arbetskamrater sugna på träffas och göra något i den här stilen, äta lite gott köra lite "plåtslageri". Och även få lite tips idéer inspiration om trädgård  så hör av er till mig så fixar jag en minnesvärd kväll.
I höst kommer jag att utveckla det här konceptet och ha fler tjej-kvällar..det kommer vara allt från julgranspynt, julmobiler till granar, kransar och speciella advents ljusstakar..och mycket mycket mer..Är du intresserad av priser och mer info. Maila mig på info@petrahallberg.se

Kramar Petra





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar